Besmele-i Şerif Pictures, Images and Photos

Friday, August 6, 2010

YOU'RE MY EVERYTHING...

Na na na na ...
You're my everything
The sun that shines above you makes the blue bird sing
The stars that twinkle way up in the sky

Tell me I'm in love, when I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my finger tips
And all the while my head in a spin
Deep with in I'm in love

You're my everything and nothing
Really matters but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning with those big brown eyes
You're my everything
Forever and the day
I need you close to me
You're my everything
You never have to worry never fear
For I am near when I hold you tight
there's nothing that can harm you in the lonely night
I'll come to you and keep you safe and warm
Yes, so strong my love

You're my everything
I live upon the land and see the sky above
I'll swim within oceans sweet and warm
There's no storm my love
(Repeat)


I really love this song...u're my everything...santa esmeralda....lirik dia betul2 menyentuh hatiku....keh3...kalaulah ada someone dedicate lagu nie kat aku...bahagianye rase....hahaha....ini sudah lebih maaaaa.....:P

Masih berharap ke??

haha....ntahlah...buat mase sekarang mls den nk pikir....insyaAllah kalau dah jodoh...dgn sape2 pon kita x tahu kan...mgkin sekarang nie suka kat org tu...crush kat nie...sayang kat si polan tu....kita x tahu ape yg tertulis di luth mahfuz....Allah mencipta makhluknya berpasang-pasangan...

Ada perasaan lagi ke kat dia..??

satu soalan yg pernah di tanya...haha..susah woo nk lupa.......mmg tetap akan sentiasa igt hingga akhir hayat....hehe...cuma pandai2 lah kawal perasaan tu...bagi aku sekarang biarlah kekal sebagai seorang sahabat...itu lebih baik....

Bahagia ke hidup sekarang??

bahagia...sebab...adelah..hehe..cukuplah aku cakap benda ni sedikit sebanyak dpt menghilangkan rasa nk marah n serabut terhadap sesuatu yg membuatkan aku dah perit utk buat baik ngn orang...huhu...terima kasih la byk2....sbb wat aku lupakan sekejap kesedihan....aku rasa enjoy ngn hidup aku...walaupun byk dugaan tika nie yg perlu ak hadapi...

n now...i hope that i can be strong and patient to face this kind of situation that make me really anger...i'm also wish that they will realize it n replace the bad one to be good...

note: tak sabar nk tggu mama ngn abah datang esok...hopefully perjalanan dorg selamat...amin....jumpe kat pesta konvo UM yuk........

No comments:


"Orang yang terlalu memikirkan akibat daripada sesuatu keputusan atau tindakan, sampai bila-bila pun dia tidak akan menjadi orang yang berani.." -Saidina Ali-

"The secret of success is constancy in purpose.."